Jul 7, 2011

Staying alive

Kui tibusammudes mõelda, 
Siis on täiesti elatav isegi. 
Tunni pärast Tartusse, 
Homme hommikul bussile ja Riiga, 
Siis lennujaama ja sealt Milaano lennule... 
Not too bad ju... 
Aga kohe, kui suur pilt silme ette tuleb, 
Hakkab põlv värisema ja vererõhk tõuseb :) 
Eile oli meil Kantsis väike istumine 
Ja reisilesaatmine kaa: 
Üsna adekvaatne iseenesest, 
Kuigi mõned olid plaani võtnud mind 12 päeva jagu ette mõnitada, 
Et ma jumala eest Itaaliast enam tagasi ei tuleks :D 
Ja noh, varane kojuminek oli kaa, 
Kuna enamusel siiski töö hommikul 
Ja ma olin ise ka päris laip... 
Ohh, need mu kallid väikesed musirullid. 
Kui ma nendele mõtleksin, siis ma ei sõidaks vist Võsulegi, 
Välismaast rääkimata, nad on nii armsad lihtsalt :) 
Mis ma siis muud öelda oskangi kui... 
Näen teid kõiki peale 21. juulit, 
Kui tagasi saabun :) 
Ja kui vähegi võimalik, siis annan  endast reisi jooksul ka märku. 
See saab niii oooooosoooom olema, ma kohe tean seda :D 
God, see on hullumeelsus...

No comments: