Jul 28, 2011

Playing it cool

Hakkasin kirjutama, aga olin liiga väsinud. 
Proovisin hiljem uuesti, aga sõnu ei tulnud. 
Ja siis oli juba liiga palju muud peas ja käes. 

Ma ei suuda enam isegi süüvida sellesse Võsu värki, 
Mis pidi olema ideaalne puhkus ja tõesti - kohati oligi... 
Aga enamuses oli lihtsalt metsik närvikulu ja katastroof. 
Kodus ei ole siiani ka hetkegi lebo olnud, 
Olen paberimajandusega tegelenud, 
Tartus käinud (paberid on nüüd kohal, kolmapäeval vestlus veel!!) 
Ja täna natuke maganud ja kodus mööbeldanud. 
Pmst sain eile Tartust täitsa kena väikese arvutilaua, 
Mille ma kohe autoga koju tõin ja täna Andresega üles panime. 
Vana oligi selline logu ja igatpidi ebakena :) 
Suht kobe, ma olen päris uhke meie üle, et me selle kohale saime, 
Ja tänan siiralt Mihklit, kes mulle oma üleliigse mööbli andis :D 
Üks väike sahtlikapp juurde siia, siis on päris perfect. 
Täna käisin väikese ringikese Võsul ka veel, korra merre, 
Palju lolli juttu, tagasi Rakveres üks väga-väga hirmutav veerandtund, 
Kui meid lihtsalt mööda Rakveret jälitati ja udupasunat töristati. 
Siiani on adrenaliin veres sajaga. 
Ma ka tunnen igasuguseid, ausõna :D 

Ühesõnaga: puhata tahaks veits. 
Ja kodus oleks veel sada asja teha 
Ja pesupulber on otsas ja mul on Suzuki pärast mure. 
Aga kõik omal ajal. Kõik laheneb, ma usun seda kindlalt :) 
Reedel saabub Birx oma puhkuselt tagasi 
Ja nädalavahetusel saab Pärnusse ka korraks vaadata.. 
Varvas merre ja sõõrik hambusse :) 

Olla asjalik, et siis olla täiesti kreisi, 
See on mu augustikuine plaan veel :) 
Ja kui siis tõeliselt hästi läheb, 
Siis saab sügisest Tartusse ja paljudele kallitele lähemale. 
Ja osadest jälle kaugemale, aga no mis sa teed :) 

Aaaaa! Ja seenele tahan minna! 
Vottt... 
Tulge metsa minuga keegi :D 
Teeks seenesousti värske kartuliga, kui õnne on :) 
Kui pole, siis korjame üksteise küljest puuke hiljem lihtsalt :D 

Head ööd, mu kullakallid! 
Ma lausa igatsen teid, kui teid pole, teate ikka? 
Armastan...

No comments: