Feb 8, 2009

Pühapäeva hommikupoolikul.

Lihtsalt nii-nii väga tahaks minema siit.
Kuhugi, kus oleks päike ja soe.
Madeira on siiani täiega meeltes.
Kui mul oleks hetkel kusagilt lambikas 10 000 võtta, siis...
Njahh. Ma oleks läinud juba :D
Niiet hoidke pöialt, et mulle räme lotovõit sülle kukuks :P
Njahh.

***

No tegelt ma olen üldse selline haige ja torssis hetkel.
Peavalud juba neli päeva,
Mingi iiveldus ja kurguvalu, nohu...
No ühesõnaga, mitte midagi tapvat,
Aga enesetunne on päris kehv.
Pidev väsimus on nagunii. Peaks vitamiine võtma hakkama? :)

***

Kunagi peaks siia kirjutama selle hullult hea kirjelduse kaaludest,
Aga see nõuab raamatust ümbertrükkimist,
Niiet teine kord.
Aga see käib ikka jubehästi minu kohta.
Kord üleval, kord all...
Kord ekstreemselt õnnelik, siis samas ekstreemselt masenduses.
No olen mina ju. Tunded löövad koguaeg üle pea kokku.
Ma ei saa praegu veel lubada, et on möödas minu viimase poolaasta suurim tunne,
Aga... Ma ise tõesti usun praegu, et kui mitte möödas, siis varsti...
Ma olen lihtsalt pettunud. Ja võib-olla natuke haigetsaanud.
Ma tõesti uskusin temasse. Tõesti tahtsin näha, et isegi, kui ta sama ei tunne,
Siis ta peab mind ikkagi tähtsaks, austab mind natukenegi.
Noh, jälle väike litakas mööda nägu.
Ja selle pettumuse ja valu toel ma ilmselt suudan nüüd minema liibata
Selle tunde juurest, mida ma nii naiivselt viimased kuus kuud hellitanud olen :)
Kurat, kui halenaljakas ikka...
Kui palju meist on õhanud ja ohanud, et meid keegi ei armasta?
Ja kui palju võib tegelikult olla neid, kes kusagilt varjudest meie järele õhkavad
Ja ainult ootavad, et neid märgataks?
Aga meie ei märka...
Niiet ära kunagi ütle, et keegi sind ei armasta... Sa ei tea tegelikult mitte midagi.

***

Ühesõnaga.
Kraapige mulle kusagilt 10 000 kokku,
Et ma saaksin minna soojale maale oma purustatud südant lappima.
Ja ma tahaks lõpuks, kurat küll, aru saada,
Mida minust tahetakse.
Kord kamandatakse ringi, jooksutatakse, tekitatakse minus nii "väike" tunne,
Ja samas... Samas on need hetked kus te kohe oskate.
Oskate mind just õigel hetkel naeratama panna,
Olla nii head ja toredad ja armsad...
Et ma kohe tõesti jookseks ja teeniks ja orjakski, lihtsalt suurest rõõmust,
Et te nii ilgelt head olete mul.
Kord siin, kord seal...
Kord õnnelik, kord pettunud...
Ma ei saa enam lihtsalt aru :D

No comments: