Feb 6, 2009

Fa-fa-fa

Ma pole vist juba mitu aastat nii solvunud olnud kui nyyd.
Ma saan ju aru, et olen ise endale sellise
Alati-valmis pioneeri maine kylge kleepinud,
Aga siiski.
Kust v6tavad inimesed omale selle 6iguse,
Helistada mulle keset 66d, kui ma ometi olen juba 6elnud,
Et ma ei tule kuhugi, et l2hen t66le...
Kust nad v6tavad selle 6IGUSE mulle helistada
Ja kamandada mind nagu mingit kannupoissi??!!
Ilma selgituste, ilma viisakuseta...

Lihtsalt, mingil suvalisel ainil on vaja ja mina...
Muudkui jooksku siis we??
Ma ei saanud p2rast tykk aega magadagi,
Lihtsalt viha ja meeleh2rm olid nii suured.
Mida te endale 6ige lubate??!
Keset 66d ja ilma selgitusteta on mind 6igus kodust ja voodist v2lja ajada
AINULT minu 6dedel. Ja isegi neilt ootaks mingitki vihjet,
Miks ja milleks.
Ma sain eile 66sel siis l6puks aru.
Mul on neid inimesi rohkem kui yks,
Keda ma olen nii naiivselt sildistanud nimetusega "S6BER"
Aga kellel on mind vaja ainult siis, kui tal on midagi vaja.
Et oleks autojuht, hingearst, rahakott ja ei tea mis veel.
Mul pole selliseid vaja.
Ma pole mingi piiramatu limiidiga hoiup6rsas,
Piiramatu kytusevaruga tasuta taksojuht
Ega tasuta ori.
Kui ma ikka n2en, et inimene ei viitsi niigi palju,
Et kasv6i TEESELDA minu vastu mingit respekti ja huvi,
Siis...
No mis siis ikka.
Palun kustutage mu number oma telefonist 2ra.
Mind ka ei huvita enam.
Ise olin loll, aga enam ei ole vot.
Laenukontor on pankrotis, taksofirma on suletud ja hingearst puhkusel.
Jookske nyyd, tuleb kiiresti uus ullike leida ju.
Oli p2ris 6petlik tunda teid.

No comments: