Feb 17, 2009

Ma ei tea

Ma olen lihtsalt meeletult väsinud.
Kõigest sellest.
Draamast, rabelemisest, enese kulutamisest mingile mõttetule kinnisideele.
Ma olen väsinud sellest, et...
Ma tahan lihtsalt, et kõik oleks nii, nagu enne.
Ma tahan õigust magada kodus, kui tahan ja lonkida väljas, kui tahan.
Ma pole palunud, et ma endale mingi kohtumõistja rolli saaksin,
Et ma ikka tingimata saaksin kedagi solvata või üle lasta.
Ma ei taha enam. Ei taha ja ei jaksa.
Ma ei taha tülitseda, ma ei taha õigustada, ma ei taha...
KURAT!
Ma ei teagi, mida ma tahan siis.
Ma tahan, et mul oleks mingi time-out'i võimalus.
Mu mõistus ei käi enam üle sellest kõigest siin.
Kõik ei ole päris nii lihtne, nagu pealtnäha paistab.
Ahh, vattahell.
Rohkem kui üks inimene on mulle oma hinge puistanud
Ja ikka olen mina lõpuks see, kes kõigi nende teadmiste baasil peab valima.
Heh, jei.
Kurat.
Pidage maailm kinni, ma tahan maha.
Tänks.

No comments: