Feb 20, 2009

Nilbikutest õed ja muu :D

Njah. Sellised nad mul on.
Puha nilbed ja rõvedad ja naljakad :D
Ühesõnaga, kui sa oled kuti järgi arust ära,
Aga ta sinust sugugi välja ei tee,
vaat, et ei teagi, et sa olemas oled,
Siis tiri ta kusagil pimedal tänaval hoovi,
Lõika kääridega püksid jalast ära ja vastavalt eelistusele
valluta ta doggy-style'is või 69-s :D
Ohjahh, pole ime, et nad juba mehel on ja ma ainus vallaline :D
Ma poleks elus seda ise ära arvand, et just NII tuleb mehi vallutada :D

***

Ja Birx on see, kellega meil aegajalt juhtuvad need avameelsed hetked.
Ja jälle on miski tiba lihtsam ja tiba selgem.
Ja jälle tean ma natuke paremini, mida ma teen.

***

Kallis, ma olen alati olemas.
Täitsa lõpuni välja.
Kuni sa mind enam lihtsalt ei taha, kuni sa mu ise minema ajad.
I'll be there. Sticking around.
Ma olen mures su pärast, tea seda.
Ja ma teen rumalusi, ma teen vigu, ma räägin ja tegutsen endale vastu.
but, baby, that's just me :)
See ei vähenda minu armastust, see ei tee minust kedagi teist.
Ma teen vigu. Sina teed neid ka :)
I love you. A lot.
Oled lihtsalt hästi-hästi kallis.

P.S. Ja näed, ikka on mul hirm, et sa unustad ära või ei usu. Või et sul on liiga ükskõik juba, et hoolida ja uskuda. Aga ikkagi. Armastan küll. Ükskõik mis.

No comments: