Apr 1, 2016

Minipuhkus

Pärast raskeid lihavõtteid jätsime me B.-ga koera hoidjale ja põrutasime Ida-Virumaa avarustesse puhkama. Kaks ööd Noorus spas oli just see, mida me vajasime. Uskuge, praktiliselt kõik oli maagiline. Hotell oli nunnu, meil oli keskmisest tsipa parem tuba, mis tähendas rohkem ruumi ja isiklikku mullivanni, spa oli mõnus, saunu oli rohkelt, hoolitsused olid... Nurrrrr. Ma pidin peaaegu vastu seinu jooksma kui ma oma näohooldusest lahkusin, sest mul olid silmad kõõrdis, ma olin nii lõdvestunud :D
Tõsiselt. Me peaksime ikka tihedamini neid tüdrukute spapuhkusi korraldama. Ma jäin nii rahule. Esimesel õhtul tegime pika tiiru küla vahel, sõime Trafficus õhtust, jalutasime rannas, ronisime köitel ja palkidel, istusime õues mullivannis ja saunatasime nii, et mul on siiani sõrmeotsad suurest veest krimpsus.
Teisel päeval olid hoolitsused ja veel saunatamist ja soolakamber ja palju lebotamist. Ja veel seda õues olevat mullivanni, mis oli vist mu kõige lemmikum asi terves hotellis :)
Ja siis me rikkusime oma puhkuse ära. Sest ma ei uskunud, päriselt ka, et nii uues spahotellis saab olla nii kehv restoran, kui inimesed väidavad. Teate küll, turistid on vahel liigselt kriitilised. Panime teiseks õhtuks restorani laua kinni ja kaaberdasime kella poole üheksaks kohale. Mõlemal olid isegi kleidid seljas ja puha, et oma puhkus ikka eriti piduliku noodiga lõpetada :
Noh, the joke was on us, sest see, mis me saime, oli üks suur paks rasvane toores 50-eurone viga. Just nii palju läks maksma meie õhtusöök kahele ilma eelroogade ja alkoholita. Viiekümne euro eest saab Noorus Spa restoranis ühe täiesti toore pardifilee tooreste köögiviljadega, ühe pooltoore riisipudru seentega (menüüs oli sellel millegipärast nimeks risotto, see nüüd küll risotto ei olnud), kaks praktiliselt ilma suhkrukoorikuta creme bruleed, millel puudus reaalselt igasugune maitse. Ausalt, ei mingit vaniljet ega suhkrut ega mitte midagi. Ainult paks võine ja toorete munakollaste järgi lõhnav topsik. Ma olin nii pettunud, et siiani tahaks korraga nutta ja naerda. Ainsad head asjad meie õhtusöögil olid vesi (pudelist) ja kohv (lobby baarist). Ja teenindaja oli veel eriti rõõsa ja rõõmus, tema ähvardus, et ta räägib köögis kõik kokkadele ära, tekitas minus ainult tunde, et LOODETAVASTI jah. Ma ei ütle muidu mitte kunagi teenindajale, kui mulle toit ei meeldi. Jätan järgi need osad, mis süüa ei kõlba ja olen vait. Seekord ma lihtsalt pidin midagi ütlema. Kuidas see võimalik on, et nii suur ja muidu väga edukas ja uus ja korralik hotell saab endale sellist häbiväärset sööklat lubada? Ja ma ei ole ainus, kes kritiseerib. Siiani on kõik, kellega ma rääkinud olen, selle väitega nõustunud. Mul on ainult kahju, et ma teiste inimeste juttu puhta kullana ei võtnud ja oma jala sinna piimasaali tõstsin. 50 eurot. Ausalt, me sõime esimesel õhtul Trafficus 24 euro eest ja tulime mõlemad rahulolevatena ära, ja see koht ei nimeta end isegi restoraniks, see on rohkem nagu... Kohvik või midagi.
Ma jätsin hotellile oma kommentaarid ka. Ei usu, et sellest midagi muutub muidugi. Kui nad siiani pole omaniku vanatädi peakoka ametist lahti lasknud, et juhtu seda ilmselt ka minu jutu peale. Ma olen lihtsalt siiani šokis. Kas ümbruskonnas pole siis tõesti ühtki muud kokka? Ja kuidas, hoolimata klientide rohkest kriitikast erinevatel internetilehtedel, pole siiani mitte midagi muudetud?
Ma ei saa aru. Ausalt. Muidu oli meie puhkuse juures tõesti kõik ideaalne. Tuba oli puhas, teenindajad olid sõbralikud, kõik rääkisid eesti keelt, ümbrus oli ilus... Aga restoran tuleks küll liiva täis ajada ja betooniga kinni katta. Faking 50 eurot. Ma polnud isegi Lemmiku kohvikust tulles nii pettunud. Damn you, Noorus Spa restoran, minu puhkuse rikkumise eest. Ja ma ei tea, kes seal peakokk on, aga mu vanaema teeb paremini süüa. On aeg raamatupidajaks õppida ja kulp käest panna, mees (naine)
Kokkuvõtteks: minge spasse muidugi, võtke paar massaaži, istuge mullivannis, käige jõusaalis, võtke lobby baarist kohvi... Aga sööme minge natuke maad edasi baar Trafficusse. Kena maja, normaalne toit, adekvaatsed hinnad, sõbralik teenindus. Saate parema kogemuse. Pardifileed nad ei paku, aga toit on lihtne ja aus. Vott nii. Ja saate jalutuskäigu kauba peale: jalutage mööda tänavat asulasse, käige söömas, aga tagasi tulge mööda rannaäärt. See on ideaalne jalutuskäik, ma luban :)

Relika said...

Toit tagasi saata! :D

Arbuusisuhkur said...

No me põhimõtteliselt saatsimegi. Ja siis oli teenindajal veel jultumust öelda, et ehk järgmine kord meeldib meile rohkem :D No ausalt. Ma olen hea inimene küll, aga mitte nii hea :D