Mar 8, 2015

Raamatud, raamatud, raamatud!!!

Kuna meil on veel selle aastanumbri sees kolimine plaanis, siis toimub pidevalt väikestviisi sorteerimine, et saaks juba praegu maja tühjemaks. Noh, täna jõudis järg siis raamaturiiuliteni. Ja meil on igasugust põnevat kraami pakkuda! Pühapäeval toimub Rakvere spordikas tasuta raamatute laat, eks palju saab sinna viia, aga kui oleks juba enne huvilisi... Sest ma sain terve riida kokku igasuguseid teoseid, mis meie riiulitest välja praagitud :)
Ühesõnaga, mul on fotosid. Visake pilk peale, kui keegi tahab, et ma saadaksin talle näiteks pakiautomaati kusagile, siis andke teada. Saatmise eest ma tahaks iseenesest rahakest ka. Raamatute eest tingimata ei taha, aga ära ka ei ütle, võite oma südametunnistuse häält kuulata. Leiame meie raamatukogule uued ja armastavad kodud! :)

Ma ütlen kohe ausalt, et ma kõigist ei viitsinud isegi pilti teha, aga siin on suurem osa meie ärasaadetavast kirjasõnast. Veel on suur hunnik kokaraamatuid, osad nõukaaegsed, osad uuemad... Ja veel.. Värke :D Igaühele midagi. Avaldage soovi, nädalake on aega otsusele jõuda ja tellida, saadame teile lähimasse pakiautomaati! :D Või kes soovib, võib tulla Rakverre ise tuhlama ja valima. Võõrustame rõõmuga kõiki raamatuhuvilisi! :D

P.S. Esimesel fotol nähtav The Happiness Project on huvilisele ära antud :)

Need raamatud on kõik inglise keeles.



Midagi õppuritele. Ja meie kultuuritolmune ENEde sari.

Veel midagi õppuritele!
Meie Loomingu ladu.

1 comment:

Laste mängutuba said...

Raamatud on põnevad ning harivad lapsi ;)