Sep 21, 2013

Remondikomando taas töös!

Nii. Jõudsime täna nii kaugele, et hakkasime ülemise korruse põrandakatteid vahetama. Ikka vana vaipkate maha ja uus laminaatparkett asemele. Mul seisab ju keldris veel köögiremondi ajast ligi kümme ruutmeetrit parketti, ostsime kuus juurde, nüüd on ülemine esik tehtud, homme üks magamistuba... Ja siis jääb oktoobriks veel teine, suurem magamistuba. Juba on põrandatevahetus tekitanud ka uusi remondiideid, mida ma tahaksin tulevikus käiku lasta. No unistada ikka võib ju :)
Ma olen ikka väga õnnelik, et mul sellised ülitoredad ja tublid sõbrad on, kes tulevad ja minu heaks päevad läbi orjavad. Koridor näeb tõesti armas välja. Seinavärv tundub ehk selle heleda parketi taustal natuke liiga plass. Aga värvimine on see kõige kergem remonditöö :D Küll kunagi jõuab sellenigi.
Kell kolm saime kokku, kell viis hakkasime meie juures peale ja kella üheksaks oli koridor lamineeritud :D Nüüd tassin öösel veel ema toa kapid tühjaks, voodimadratsid teise tuppa ja kõik selle muu eeltöö, et homme saaks täie auruga põrandatele keskenduda.
Vaene koer on mul küll päris arust ära, midagi aru ei saa. Kõik jooksevad ringi, saed mürisevad, puurid undavad, rahu üldse pole... Kaks korda tahtis suurest meeleheitest end klaveri alla heita, ja korra pidi peaaegu pea saetera ette lükkama :D Kohe näha, loom armastab meil rutiini. Ja kui seda rikutakse, on kergem juba surra :D
Aga mis ma ikka niisama pläkutan, siin on teile pildimaterjali. Ja öelge ausalt, kas poleks see koridor veel kordi ilusam, kui seinas oleks selline merelises stiilis valge-tindisinise triibuline tapeet näiteks? :D Minu järgmine sisekujunduslik unistus :D




Jah, fotod on mobiilsed. Jah, ma tean, et kvaliteet annab soovida. Ma loodan oma sünnipäeva peale fotokafondi osas, ehk oktoobrist on meil juba ilusamat pildimaterjali :)

No comments: