Feb 22, 2013

The perfect life

Kui eile poleks Foxy kulul juustupalle ja kofeiinijooke saanud, 
Siis ma poleks vist iialgi andestanud ega välja kannatanud seda alandust minigolfis. Nagu ma juba öelnud olen, minu koordinatsioon ja silmamõõt on üsna nullilähedased. Aga noh... Mis ei tapa, teeb tugevamaks. Eks ma hakkan nüüd vaikselt harjutamas käima, et järgmisel korral taset näidata vms :D
Igatahes kaotasin ma üsna arvestatava punktidehulgaga, kuigi meie punktiarvestus oli ilmselt üsna loominguline ja ebatavaline
Nii, ma nüüd uurisin asja ja tõesti: me andsime iga augu juures 10 võimalikku lööki, aga ametlikud reeglid ütlevad 6. Noneh. Aga ega see ilmselt midagi ei muuda. Ma olen üsna kindel, et ma oleksin ikkagi kaotanud :D
Ma tahaksin lähiajal selle Harry Potteri filmimaratoni ka ikka plaani võtta, see on üks suuremaid eesmärke hetkel. Ja minu musi lubas, et me Foxyga saame esmaspäeval Jane Eyre'i vaatama! Jei! See on küll ilus kingitus. Ma olengi terve igaviku oodanud, et seda jälle näha... Nurrrrr. Ma loodan, et kõik läheb plaanipäraselt sellega :
Ja homme on Kitarrihundis Revolveri laiv, mida me suure, peamiselt Trumanitest koosneva kambaga vaatama läheme. Tõotab põnev tulla. Ja ma saan oma uut kleiti ametlikult väljas kanda :D Et siis, kui keegi teist laupäeva õhtul Guitar Hunti juhtub, siis mina olen see tüdruk 40-eurose Montoni kleidiga :D Küll te aru saate. 
 

No comments: