Mar 25, 2009

Roll on, rollercoaster...

Vahepeal?
Kaks stiilipidu.
Ilgelt palju head nalja.
Nii lahedad inimesed, kellega veedaks tõesti iga hetke koos.
Üks ilgest limukast psühhopaat, kes end siiani liigagi hästi varjanud.
Ma poleks kunagi uskunud, et see nii lõppeb.
Valetamine, varjamine... Suutsime sellega leppida ja selle andestada,
Sest see oli tema iseloomu paratamatu osa.
Aga neid sõnu, NEID tegusid... Mitte iialgi.
Mitte keegi, MITTE KEEGI ei aja oma väikeseid rasvaseid käppasid
Karistamatult minu perekonna külge.
Kaugelt liiga vähe ajaveetmist minu rokkaritest sõpradega :)
Sorry, mu Kärakad :D

♥ ♥ ♥

Ja jälle on kevad.
Aga see on OK.
Hetkel vähemalt.
Ma olen selleks hetkeks jälle oma tasakaalupunktis.
Hetkeks on kaalukausid jälle tasakaalus :)
Tüüpilised Kaalud noh :P
Ootan suve, ootan öid järve ääres ja lõputut rokkimist...
Ootan Inglismaad, ootan päikest ja pidusid.
Ja ometi...
Olgem ausad.
Paljud need asjad toimuvad juba enne suve :)
Olen ikkagi õnnistatud.
Mul on lihtsalt maailma parimad sõbrad ja tuttavad.
Kallistan, armastan, tervitan.
Muahhhh!

♥ ♥ ♥

Ja lubage siis mulle,
Vaesele palavikuhaigele,
Kes poole tunni pärast tööle peab minema...
Lubage, et me:

♣ Teeme kevadise grillika ja chillika kusagil vee ääres.
♣ Avastame mõnd matkarada ja teeme tonni kevadisi pilte.
♣ Korraldamegi Karepal need puulõhkumise ja koristamise talgud.
♣ Leiame kusagilt veel mõne jäätunud lapi lund ja teeme viimased lumeinglid.
♣ Hehh. Vastutasuks Karepal orjamisele orjame ka Võsul? Ukse- ja põrandaliistud
ja koristamine jne :P
♣ Et meil on veel enne suva ka terve tonn igasugust lahedat meelelahutust!

:D Lubage siis noh :D
Ma lähen kohe palju parema meelega tööle.
Ai, mulle meeldib, kui ideepõld on lai ees :P
Siis on kohe valikut, kui peaks tekkima aega midagi teha :)


No comments: