Mar 17, 2009

Njahh, jälle ajast maas :D

Esiteks, jah, ma tean... :D
Aga see pole lihtsalt inimlikult võimalik,
Kohe pärast mingit pidu ja magamata ööd netti trügida ja kokkuvõtteid tegema hakata.
Sellest saaks mingi sisutihe tekst teemal "Mörrrrrrr..."
Nii et palun kergemat karistust :P
Ja nüüd peamise juurde.

***

Mis meil siin vahepeal oligi... eee...
Ühel nimetul nädlavahetusel, tuleb mul meelde,
Oli Kära sünna. Oo. Jaajaa, tuleb meelde.
Ilgelt palju alla kaheteist aasta vanuseid inimesi
Surutud imetillukesse ruumi.
Hohhh. Räägime veel hirmudest ja foobiatest :D
Igastahes suutsin ma seal isegi olla. Üle kahekümne minuti.
Haahhh, in your face, world!!!
Ja siis ma jooksin. Tormasin. Kihutasin.
Või siis pigem trügisin ja ronisin läbi masside.
Ja läksin hoopis Antsu juurde, kus passisid Rene ja Kriss ja noh, Ants.
Ja vaatasid filmi.
Ja siis me käisime tanklas piibutubaka järel,
Rene vahetas mu autol tagatule pirni ära,
Sest ta on nii ilgelt hea tupsunupsumupsik selline...
Nagu väike ilane kutsikas :D
No ja siis nad piibutasid seal
Ja mina vaatasin filmi ja Rasmus Kaljujärv on ikka tegelt päris kuum tükk ju :D
Ja siis me käisime tanklas värkide järel
Ja ma läksin koju magama.
Ja kell üks öösel, kui ma olin kusagil keset tudumaad juba,
Helistas Fox, et kindel olla, et ma kodus olen.
Tänks, friend. Khm. Or not :D
Ja järgmisel päevl oli ikka veel Kära sünna ja ma TEADSIN,
Milliseks see kujuneb, aga läksin ikkagi,
Sest kuidas ma siis jään ilma mingi kampsuniteemalise bändi esinemisest :D
Noh, ma elasin selle vabalt üle ja siis ronisin uuesti vabadusse :P
Ja siis me Foxyga viisime Riina koju...
Ja tegime midagi.
Ammm.
Kindlalt kohe. Midagi.
Aint mul pole enam aimugi, mis see oli :D
Ühesõnaga, meil oli kindlasti elulõbus.
Ja siis ma läksin magama.

***

Ja siis ühel teisel nädalavahetusel oli Käras Märdi sünna.
See oli tegelt päris meeleolukas,
Sest me Foxyga elasime sel ajal tegelt Võsul hoopis.
Ja siis Andres hellas meile keset laupäevaõhtust lebo,
Et Märt kavatseb sünnat pidada ja et me kindlalt kohal oleks.
Ütleme nii.
Kui see oleks old keegi teine, siis me oleks ilmselt öelnud,
Et meid pole Rakveres ja asi jokk.
Aga no Märdi nimel alati :D
Ja siis me püüdsime kingiideega lagedale tulla, aga see polnud üldse kerge.
Rakverre saabusime kella kaheksa ümber,
Väike iluprotseduur Foxy juures,
Riina kaasa, Andres ka peale
Ja Selverisse.
Sest kinki oli ju ikkagi vaja :D
Ja me ostsime talle maailma nunnuimad (tean, et see pole sõna!!! :D)
Roosad südametega stringid, lutipudeli, kuhu me talle tekiilat valasime
Ja väikese beebipoisi kaardi.
Ja need stringid, ma võin mainida, olid Käras äärmiselt populaarsed.
Enamvähem kõik said neid kanda vist :D
Ja meil oli jubedamalt lõbus,
Fox ja Andres olid väga dirty'd ja ropud, aga see pole mingi uudis :P
Ja ma nägin ära kõik oma nunnukad,
Mida viimasel ajal juhtub aina harvemini
Ja mina ei saa aru miks.
Leeni, Kädi, Pille ja Maarja...
Foxy, Riina, Andres ja Märt...
Imre, Danel ja Janar...
Hehh.
Korda läinud õhtu igal juhul.

***

Ja siiiiiiiis :D
Nüüd tuleb hea koht.
See oli siis nüüd... Reede, 13 :P
Käisime Vajangul.
Põhikooli diskol :D
Hohh, lapsepõlveajad ja muud värgid :D
Noh, head laulud vaheldusid muude lauludega,
Tantsida sai ja pilte klõpsida,
Kuigi enamuse kvaliteet ei kannata ka väga nõrka kriitikat.
Ja öösel veel Kebabis söömas, Andres sai Rakverre toodud ja...
Noh, mina oleks ilmselt magamise poolt hääletand,
Aga mul veab, mul on selline hea sõber nagu Fox,
Kes mul väga harva hääletada laseb
Ja nii me läksime hoopis Vinni.
Või vähemalt Vinni kanti.
Kusagile metsa.
Hehh.
No puu all ei istunud, istusime hoopis Maiko ja Reneti maamajas.
Ja Fox leidis omale sugulasi sealt :D
Ma ei oska täpselt seletada, aga kuidagi kusagilt on nad Maikoga sugulased jeeh :P
Ja igast haiget nalja sai visatud ja lobisetud
Ja üritatud rene saabumist takistada, aga see ei õnnestunud
Ja siis Rene ärajoond larhvi vaadata...
Ja kell pool viis ma läksin koju magama.

No comments: