May 9, 2013

I scream, you scream...

Arrgghhhh. Nüüd on ainult mõned asjakesed veel jäänud: 
autoklaas on vahetatud ja naabrite aiapost on ära ostetud, see on vaja veel peitsida ja laupäeval paika panna. Muidugi homme Tallinna ja sealt Viljandisse sõita, juubelit tähistada, tagasi koju, laupäeval kõvasti müdistada, mingil hetkel tuleks see kirjatükk ära kirjutada, millest ma juba nädal aega unistan. 
Noh, aga lõbus on ka olnud. Eile käisime Mikuga Kuusalus grillimas, ja grillida me saime. Kohe korralikult. Jube mõnus soe öö oli ka, lausa lust oli õues tähti imetleda ja lõkketuld vahtida. Ma pean hetkel üldse väga tänulik olema oma kallile sõbrale Mikule, kes pidevalt hoolitseb mu meelelahutuse ja transpordi eest :) 
Ma tahan juba niiiii jubedalt oma uut kleiti ja kingi kanda! Seriously! Ei jõua oodata, et saaks seda komplekti peeglist imetleda :) Õnneks tuleb ema koju ja koera ei pea peo ajaks kusagile küla peale saatma. Las lebotab rahulikult kodus :) 
Igatahes. Ma püüan nüüd midagi tehtud saada enne, kui homme minematormamine toimub. Postitan oma ilusast outfitist kunagi pilte ja nii! :D    

No comments: