Oct 15, 2014

101/19

Ma kuulsin, et Leeni hakkas Parks&Rec'i vaatama. Ja ma ei saa jätta vaatamata midagi, mida tema vahib. Nii ma siis sukeldusingi sellesse maailma ja let's be honest: kui ma saaksin Ron Swansoniga abielluda ja mõnikümmend last saada, siis ma teeksin seda. 
Veel tegi tänase päeva ilusaks teadmine, et mul oli õigus. Nagu alati. Aga mis ma teha saan, kui kõik mu sõbrad on lollid. Ja teised kõik on täis. Tegelikult olen ma lihtsalt õnnelik, et asjad on natuke paigas jälle. Mulle ei meeldi lämmatav vaikus. 
Aga tänase päeva naerukas tuleb Ronilt, kes sööb banaani. I laughed so hard




Normally, if given the choice between doing something and doing nothing, I'll do nothing. But I will do something if it helps someone else do nothing. I'd work all night if it meant that nothing got done.
- Ron Swanson



No comments: