Sep 30, 2011

Too much love to keep to myself

Ma tahtsin lihtsalt enne magamakeeramist veel öelda: 
Mul on siiski konkurentsitult parimad sõbrad ja perekond. 
Hoolimata minu esialgsetest lubadustest, 
Et ma pean oma sünnipäeva täielikus üksinduses, 
Ilmusid nad kõik lihtsalt ootamatult välja, 
Isegi mu armsad õekesed saabusid Pärnust! 
Ja siin ma nüüd olen. Kell on kolm peaaegu, 
Ma olen veidi veinine ja veidi šampanjane 
Ja elu on nii pagana ilus ja kõik on nii neetult armsad, 
Et tahaks lihtsalt kogu maailma kallistada praegu. 

Peale mitut lauamängu, sadat kallistust ja üht abieluettepanekut 
Istun ma siin meie elutoas, kuulan imalat muusikat 
Ja naudin viimast tilka sampanjat, mis majas leidub. 
Mul oli seda päeva nii väga vaja, et seda on raske seletada. 
Vahel lihtsalt on meeletult vaja, et keegi sulle ütleks, 
Kui asendamatu ja hea sa oled. 
Vahel on vaja seda egoboosti ja seda tunnet, et sa oled armastatud. 
Ma sain seda kõike ja natuke peale ka. 
Tänane päev oli väga lähedal täiuslikule. 

Arvatavasti on maailmas siiski inimesi, 
Kes jäävad sinuga terveks eluks, 
Isegi kui nad reaalselt enam kohal pole. 
Isegi, kui teed teid lahku viivad. 
Isegi, kui te leiate uued inimesed ja uued ideaalid. 
Mul on neid inimesi terve korralik käputäis. 
Selliseid, keda ma armastan nii suure õrnuse ja siira tundega, 
Et ma ei saaks neist vist iialgi lahti, isegi kui ma üritaksin. 
Nad on maailma parimad sõbrad ja ilusaimad inimesed. 

Kui ma vaid oskaksin seda kõike, 
Mida ma öelda tahan, nii sõnadesse panna, 
Et see ei kõlaks imalalt või tobedalt või meeleheitlikult :) 

Mul lihtsalt ongi see uskumatu õnn tunda maailma parimaid inimesi. 
Ja privileeg nimetada neid oma perekonnaks. 
Sest nad kuuluvad mu perekonda, tahavad nad seda või ei :) 

Minu kõige paremad soovid ja kõige õrnemad tunded 
Kuuluvad jäägitult teile, mu armas, uskumatult kallis rahvas.
Minu piiritu armastamisvõimega süda kuulub jäägitult teile. 
Te olete maailma parimad.

No comments: