Sep 27, 2011

It will rain

Ma olen jooksnud ja teinud ja tormanud, 
Kirss tordil oli ühe kraanikese panemiseks keldrisse 
Kolm korda Võsul käimine. No geniaalsuse tipp. 
Praktiliselt kõik on korras ja tehtud. 
Paar väikest detaili veel kunagi korda ajada, 
Aga no ega kõike ei saanudki jõuda. 
Koolitöö, mille ma eile ära esitasin, 
Jäi küll nii aja- kui infopuudusel minu enda silmis nõrgaks. 
Homme on ettekanne, eks siis näe, mis saab.

Nii üüberlahe oli oma õdesid näha ja koos aega veeta jälle, 
Nagu vanad head ajad :) 
Imelik ikka, veel paar aastat tagasi poleks ettegi kujutanud, 
Et mingil hetkel hakkamegi korra kuus või harvem kohtuma. 
Ma olen väsinud, tahaks kuidagi oma ttekande valmis saada 
Ja lõpuks veidi magada ka. Jeahh. 


P.S. Jap, tegin uue kujunduse. Ei ole ise ülirahul. 
      Aga eks ma aja jooksul nokitsen siin. 
      Minu arust oli nagu aeg muutusteks. 
      Teeme blogi helgemaks, võiks alapealkiri olla :)



No comments: