Dec 31, 2010

I'm singing goodbye for the year before..

Niisiis.
Selle, et ma olen kehva iseloomuga ja viisakuset inimene, 
Kes ei sobi teistega koos elama ega suuda nendega arvestada
Ja toob maailma puhtalt disharmooniat, 
Saime selgeks esimesel kümnel minutil peale mu ärkamist.
Jälle miskit kõrva taha panna.

Aga mina tahan hoopis rääkida möödunud aastast.
Sest tänane hommik lihtsalt pole teema.

2010...

See oli...
See oli sõpruse aasta.
See oli puhtalt meelelahutuslik, nooruslik, ärme-mõtleme-homsest eluviis.
Pea käib siiani veidi ringi kogu keerlemisest ja pöörlemisest, 
Kõigist neist vaiksetest suveõhtutest lõkke ümber
Ja neist pimedatest ja külmadest sügisöödest Kantsis.
Ma olen muretsenud ja hoolitsenud ja pead vaevanud, 
Kallistanud ja päid silitanud ja naernud,
Olen kirjutanud mõned kõige ilusamad read siiani
Just selle, 2010. aasta sees. 

Ma olen olnud õnnelik ja kurb, 
Olen valutanud nii heas kui halvas mõttes, 
Olen sõitnud oma truu Kapsaussiga maha tuhandeid kilomeetreid
Ja vahel lihtsalt istunud vaikselt ja imestanud, 
Kuidas ma küll nii heasse punkti oma elus jõudsin.


See on olnud õnnelik aasta.
Mitte nii väga muutustele ja muutumisele pühendatud kui 2009, 
Pigem rahule ja õnnele ja saadu hoidmisele pühendatud.
Sest ma olen olnud väga õnnelik.
Ja ma võin selle eest vaid tänada neid kõige paremaid, 
Neid, kes aitasid mul kogu seda leitud enesekindlust ja sisemist rahu rakendada
Ja leidsid enamikule mu vabale ajale head rakendust :)


Selle aasta kõige olulisem oli kahtlusteta kvaliteet- ja kvantiteetaeg sõpradega :D


Sel aastal said teenimatult vähe au ja hiilgust mu õed, 
Kes minu prioriteetide pärast veidi tagaplaanile vajusid..
Aga ma olen siiski seisukohal, et ma olen veits parem õde, 
Kui meie ema näib arvavat, mu sitast iseloomust ja muust hoolimata :)


Aasta vaenlase tiitel jääb sel korral välja andmata, 
Sest mul ei tule hetkel isegi meelde, 
Kes mul sel aastal need vaenlased olid.
Ja nagu üht meemi täites selgus, 
Keegi ei teagi ühtki inimest, kellele ma EI meeldiks :D


Aasta üritusi oli mitu isegi. 
Sonisphere muidugi, Helsinki Live oli ajalooline...
Ja ma lisaksin sellesse nimekirja ka Andrese üllatussünna, 
Mis kukkus lihtsalt igatpidi ideaalselt välja
Ja ma olen Kidi ja teistega nõus, Andresel on ikka väga vägevad sõbrad :)


Aasta inimeseks hääletan ma suure häälteenamusega
Leeni.
Kes on minu kõige-kõige-kõigem olnud juba nii palju aastaid
Ja me oleme suutnud kogu sellest ajast koos välja tulla, 
Ta on suutnud vaikides taluda mu sitta iseloomu
Ja ta on mulle ikka veel sama oluline kui kümnendas klassis :)
Kõik need asjad, mis me koos teinud oleme...
Võrreldamatu :)

Aasta tegu: jaanipäev.
Ma tegelikult ei tea, kas terve jaanipäeva korraldamine on tegu
Või on see pigem häppening vms, 
Aga see oli lihtsalt NII tore.
Lõke, meri, rand, päike, soojus, inimesed...
Lihtsalt igatpidi armas ja mõnus ja chill...
Üks paremaid. Ühed paremad inimesed. 


Aasta uued tulijad on kindlasti Gita ja Märt, 
Kusjuures Märti ma tean ju tegelikult pikemalt, 
Aga ta on kuidagi välja ilmunud ja seltskonda tulnud sel aastal.
Nemad kaks on igatahes sel aastal need inimesed, 
Kes ilmusid ei kusagilt ja võitsid septmebris mu parimate sõprade tiitlid :D
Et siis kohe selline reaalne tulid-nägid-võitsid situatsioon.


Aasta FEIL oli usutavalt Haiku Trakmanni filmistsenaarium.
Proovige ainult midagi muud väita :D
See oli natuke liiga kohutav :D


Aasta lugu on Revolveri Prozac Noorus, 
Mida videona kahjuks kusagilt saada pole, 
Aga ma saan teie muusikaliseks harimiseks panna siia 
VOT SELLE LINGI.
Eile öösel tantsisin selle loo järgi keset Kantsi nagu hullumeelne :D
Lihtsalt niiiiiii hea lugu ongi.
Armastan igatpidi.

Aasta nali... Oli minu kulul usutavalt :D
Kes neid kõiki enam mäletabki :P

Aasta koht on Mustoja.
Me käisime seal praktiliselt üle päeva suvel grillimas vist :D
Parimad suveööd, täpselt nagu öeldud sai :)


Aasta raamat on Mötley Crüe "Dirt"


Ja aasta loom on Andres :D


Aasta muutus on ema Soome kolimine ja töö lõppemine :)




Kui järgmine aasta pooltki nii huvitav ja mõnus tuleb, 
Olen ma rahul :)
Ootus on sees igatahes.
Ja natuke ärevust ja natuke kartust. 


Kahju on, et kõiki olulisi aasta vahetumise puhul kallistada ei saa.
Tervitused Tallinna siinkohal.
Hea uudis on, et sistad jäävad Rakverre ega lähegi Tartu
Ja seega chillivad kahh Käras täna öösel :D


Olge kõik ilusad ja toredad edasi, 
Näeme siis kui näeme...


Vägevat ja mürtsuvat aasta lõppu kõigile! :D
Toome veel vägevama ja meeldejäävama uue :)


Kalli-kalli-kalli.



No comments: