Dec 6, 2010

A bright morning

Täna läks ema auto siis vahelduseks remonti
Ja me elame Kapsaussi abiga.
Naissss....
Nüüd tuleb teda siis ekstra-korras hoida, 
Muidu ei jõua seda juttu ära kuulata. 
Ma olen ikka päris kehv autoomanik, mis? :D
Emotsioon ja häppening on olulisemad
Kui sõiduki seisund :P


Täna, mu sõbrad, on kümnes päev ja:


A song that makes you fall asleep.


God, see on raske.
Esiteks ma tahaks öelda, 
Et kui mina tahan magada, siis ma magan, 
Olgu siis mingi laul või ärgu olgu.
Teiseks, ma ei eelista magamajäämist
Mingi muusika taustal, vaid vaikuses.
Ja kolmandaks, kuigi see laul peaks olema rahulik, 
Ei tohiks ta olla jube tuim, 
Sest ta ei tohiks tõmmata sel juhul üldse tähelepanu, 
Et ma saaksin uinumisega tegelda. 


Las ma mõtlen...
Mõtlen...
Mõtlen......


See ehk:

Imeliselt tasane ja leebe, 
Ilus ja hällitav :)
Ma arvan, et selle taustal uinuks kohe väga rahulikult :P

Huvitav, kas see on solvang laulule, '
Et ma ütlen, et see paneb mu magama? :D
Ma loodan väga, et mitte. 

No comments: