Feb 10, 2010

Minu tuba. Update.

Nii.
Täna tegin kõik kapid-sahtlid tühjaks.
Reede õhtul tuleb transamees ja viib minema kõik :D
Pmst ainult raamaturiiul ja taburet jäävad siis...
Minu maine elu mahub hetkel
Kahte kasti ja nelja 200-liitrisse prügikotti :D
Eeehhh...
Mulle meeldib, kui asjad liiguvad.
Kui reaalselt on näha, 
Et midagi muutub :)


♥ ♥ ♥


Homme on teater. 
Et siis vastukaaluks etendusele Mina, naine
Vaatame nüüd ära etenduse Meie, mehed.
Et nagu mõlemad pooled ära kuulatud siis :D
Ja reedel ootab Sherlock meid Rakvere kinos.
Ja mööbel läheb minema.
Ja laupäeval peaks põrandaosakonnas mingid muutused toimuma :D
Et siis loodetavasti saan enne uut mööblit oma toale uue põranda ka :P


♥ ♥ ♥


Ja nüüd maiuspalu.
Minu tuba enne, oma algses olekus:
















Siin on ta praeguses olekus:
(kott keset põrandat on see kraam, mille ma ära viskasin)




















See, my friends, on Fred :D




















Ja siin on mu maine vara...
















Ja lihtsalt üks ilus pilt, sest mul on ju üks tibu veel:




No comments: