Feb 3, 2010

Igapäevaelu tõusud ja mõõnad :)

Niiiiihhhh.
Nüüd siis sain ennast nii kaugele, 
Et järelmaksu taotlus on netis esitatud
Ja paari tunni jooksul peaks selge olema, 
Kas ma saan oma tuppa normaalse mööbli või ei :)
Ma kaldun ise jahhi poole siiski, 
Sest olgem ausad, 
Mis alust oleks neil minusugusele kohusetundlikule inimesele ära öelda? :D
Ma olen suht excited, 
Arvestades, et mul pole hetkel ei normaalset voodit ega kappi ega...
:D
Njah.
Elu väikesed pisiasjad.
See onlain värk käib veits ajudele küll.
Kui Swedbank tahab mu konto väljavõtet viimasest kuuest kuust
Ja ülalpeetavate arvu ja maeiteamidaveel, 
Siis Liisi Järelmaks tahab lihtsalt...
Noh, omakäeliselt kirjutatud palganumbrit ja ongi kõik :D
Kahtlane kuidagi.
Aga eks näeb, mis saab.
Ma tahan lihtsalt normaalset mööblit, tänk juu verri matš :P

No comments: