Nov 22, 2009

P.S. ehk... Ah, never maind :D

Räägiks tänasest veel nii palju, et...
Olin küll surnud ja nii, 
Aga kui Leeni mu lõpuks kätte sai
Ja teatrisse Rokkivale Virumaa Noorusele kutsus, 
Siis ma ei suutnud viimasel hetkel siiski vastu panna.
Kohe peale eelmise posti lõpetamist
Kihutasin koeraga õue, 
Vabandav telefonikõne tüdrukutele ja siis minek.
Jõudsin Seminari juurde kümme peale nelja.
Väikese Saali esine oli kahtlaselt tühi, 
Kui kohale jõudsime, polnud hingegi näha.
Korraks arvasime juba, et vennad Trumanid olid eilsest liiga surnud
Ja ei jõudnud tehnikaga kohale ja asi jäi ära :D
Aga halvasti arvasime, 
Kõik oli päris pro.
Fantaasia oli juba alustanud, 
Kui me vaikselt teise ritta hiilisime ja end maha parkisime.
Nad olid täitsa toredad,
Mulle nad päris meeldisid...
Mõnus vibe oli ja isegi väsimus ununes ära =)
Millest ma väga aru ei saanud, 
Oli see Saaremägede isa-poja duett, 
Sest minu arust ei saanud Roby üle nelja sõna suust :D
Aga no ma ei olnud lõpuni ka, 
Äkki pärast läks paremaks...
Enivei, kuhu ma jäin...
Ahjaa.
Peale Fantaasiat esinesid Ukerdajad.
Need, kelle nimel ma tervele sellele värgile peamiselt läksingi.
Sest korra ma nad Käras maha magasin juba.
Ja nad olid iga kiidusõna väärt, mis ma neist kuulnud olin :)
Täielikud koomikud ikka :D
Ja mulle meeldis kõik, isegi kui Lauril oli hääl ära, 
See termos oli isegi päris stiilne aksessuaar :D
Ühesõnaga, neil peab silma peal hoidma, 
Üritama vähemalt :D
Tasus ära see kodust välja vedamine end :P
Ja kui nad lõpetanud olid, 
Voolas saal ka suht tühjaks kohe...
Mis oli teiste suhtes ebaõiglane veits võibolla, 
Aga samas näitab ju ikka midagi.
Andres helistas mulle, kui Spread The Seed laval oli
Ja neilt kuulsin ma tõesti poolt esimest lugu ainult.
No ei tõmmanud käima üldse kohe.
Polnud väga My Cup of Tea.
Maja ees sai muljetada ja eilsest õhtust rääkida veel, 
Enne kui tüdrukute ja Andresega filmi läksime vaatama minu juurde.:D
Okei, pole Ivari vastu ebaõiglane, ei nimeta teda tüdrukuks, 
Jah, ta oli ka. :D

Filmist pikemalt teises blogis.
Aga koju normaalsel ajal.
Ohhh, mõnus-mõnus nv üle pika aja :D

No comments: