Nov 10, 2009

Öiseid mõlgutusi.

Pole normaalne enam, kaks ööd järjest sama unenägu näha.
Samast inimesest. Ebaloogilises võtmes.
Ma pole kindel, kas mitte ta kohe maha lüüa, et mitte riske võtta :D
MJ ja "This Is It" on ikka veel teema.
Osade asjade suhtes olen maha rahunenud, 
Mõned mõlguvad meeles veel.
Tulevik on nii hirmuäratavalt lähedal.
Peaks selleks mingeid plaane tegema, midagi otsustama...
Aga mina tahan lihtsalt... Olla.
Õnnelik, peamiselt.
Aga lihtsalt olla ja hingata ja naerda ja...
Rääkida lolli juttu, olla loll, olla meeletu, 
Olla endaga rahul.
Aga seda ei juhtu vist iial.
Sest mu peas on liiga palju erinevaid inimesi ja arvamusi, 
Liiga palju hääli rääkimas liiga erinevaid sõnumeid.


♥ ♥ ♥


Inimese nimes ikka tõesti peitub jõud, tema olemus...
Miks see muidu nii on, et ma olen ta peaaegu unustanud, 
Aga kui ta nime kirjutatuna näen, on ta jälle minuga koos?
Siis on ta nägu mul silma ees ja mul on jälle valus.


♥ ♥ ♥

Muide, ma pole endiselt üle saanud oma mõtlemise-kombest.
Peaks ajule puhkust andma, ausalt.
Need tillud probleemid, mis mul hetkel on...
Lihtsalt kõrvale heita. 
Ja lasta tulevikul enda juurde tulla.
Ma tahan maailma näha.
Ma tahan lasta sel end oimetuks hirmutada, 
Naerutada, õnnelikuks teha...
Ma tahan elada, däämet!!
Ja ma tahan seda teha kohe.
Armastada, armastada, armastada...
Iga päev armunud olla. Kasvõi iseendasse.
Ma tahan näha ja tunda ja olemas olla.
Ma tahan kõiki nii kõvasti kallistada, 
Et osa minu armastusest neisse ka imbuks
Ja nad lõpuks aru saaksid, kui olulised nad on.
Ma tahan olemas olla. Jälje jätta.
Kasvõi ühe inimese jaoks kasvõi minutiks asendamatu olla.


♥ ♥ ♥


Ma nägin unes naljakat asja.
Keegi ütles mulle, et enne tõelist armastust peab juhtuma kolm asja.

Esiteks, käest kinni hoidmine nii, et sõrmed on põimunud.
Teiseks, teise embamine nii, et sa toetad nina ta kaelaõnarusse.
Ja kolmandaks, te suudate viis minutit koos vaikida, ilma et kummalgi igav hakkaks.
Diip or what.
Kust see tuli, mina ei tea.
Minu unenäos juhtus kolm kolmest.
Jei.
Ainult inimese suhtes pani alateadvus küll sajaga puusse.

No comments: