Apr 3, 2017

Reaalne probleem

Mul on täna vaba päev!! Heck yeah. Super pleased. Ma väga kaua ei maganud, sest sain eile õhtul oma uue läpaka kätte ja me pidime lähemalt tuttavaks saama :) Ma olen väga rahul. Väike, kerge, kiire, laseb Simsi mängida nagu kulda... Mida ma veel elult tahtma peaksin? :)
Pärastlõunal käisime A.-ga linnas poodides. Tema ostis diivani, mina olin niisama värske õhu peal väljas. Mingil hetkel käisime toidupoes ka, kuna eelarve on megapiiratud, siis vaatasin ikka sellist soodsamat värki, mis kõhtu kauem täis hoiaks. Ostsin kodujuustu, makarone, kanafileed ja tüki sealiha. Siit ka minu probleem: WTF on viga eesti lihatootjatel, et nad oma praetükke "maitsestavad"??? Ma niii vihastasin, kui koju jõudsin, et olin peaaegu valmis selle rõveduse postipakis Rakvere Lihakombinaati saatma. Las vaatavad siis ise seda puhast s***a, mida nad toodavad...
Armsad eesti lihatootjad, mida paganat??? Ma ostan kena kilose lihatüki, mul ei ole vaja, et te selle ära oleksite rikkunud, ma suudan seda kodus ise väga hästi, aitäh. Reaalselt, sellist kleepivat, veidrat, ammoniaagi järgi lõhnavat ja ülesoolatud junni, mis pakendist välja kukkus, ei julge ma oma koerale ka pakkuda. Ta on juba nii vana, äkki viskab vedru välja...
Pikk lugu lühidalt: pidin nutma hakkama, kui aru sain, mis jubeduse ma ostnud olen. Küpsetasin selle siiski ära lootuses, et see läheb äkki pärast kuumutamist paremaks. Lasin kohe aeglasel kuumusel kauem ahjus seista, et noh... Ja see, mis ahjust tuli, haises endiselt pooläädikaselt, oli soolane, liha oli veidralt sültjas... Ööökkk. Nüüd on mul arusaadavalt moraalne dilemma. Raha ei ole, seega toit on kõrges hinnas. Süüa ma seda õudust ei suuda. Aga Aafrikas lapsed nälgivad, kuidas ma niiviisi toitu minema loobin? Koerale anda ei saa, koer sureb ära. Aga mis ma ikkagi selle mädanenud äädikajunniga teen?
Loo moraal: ärge ostke Rakvere Lihakombinaadi ahjupraadi. Ma olen aus: parem on üldse mitte osta pakendatud liha. Alati pistavad tootjad oma rasvased näpud enne pakendamist selle külge ja tingimata rikuvad selle ära. Kui liha pole ülesoolatud, siis on ta veidralt magus. Kui ta pole liiga soolane EGA magus, siis on see arvatavasti maitsetu. Teate mis, parem on vist üldse mitte liha osta. Närvi ajab juba see värk. Tahaks lihtsalt rahuliku südamega steiki süüa, aga kanad on toidutööstuses kõige piinatumad loomad, sead on antibiootikume täis, odav liha on haigetest loomadest, pakendatud liha on vastik, loomad kannatavad... Ähh. Kes tahab koos minuga taimetoitlaseks hakata? Ma arvan, et on aeg.
Ma olen lihtsalt nii pettunud. Saate aru, ma olen vaene inimene, kuu lõpus on iga suutäis ja sent arvel. Ja siis selline otsene sigadus. Mul on niisugune viha praegu Rakvere Lihakombinaadi vastu, et tahaks plakati võtta ja nende värava ees piketi korraldada. Rotid.


No comments: