Dec 8, 2015

Rakvere Teater viib mu hauda

Aidake! Rakvere Teatril on soodusmüük ja mul ei ole mitte mingit enesekontrolli :D Ma konkreetselt ostsin piletid kõigile veel nägemata etendustele :D Nagu... KÕIGILE. Mida on palju. Ma veebruaris muud ei saagi, kui teatri vahet saagida. Miks??? Miks, Rakvere Teater?? Miks sa seda mulle teed??!! :D
No igatahes. Mul on detsembris veel kaks teatrikülastust ees, neist üks Tallinnas ja teine Rakveres. Jaanuaris on üks etendus... Ja veebruaris on... viis... :D Ärge enam kunagi mulle öelge, kui teatrisse saab odava raha eest. Ma keeran täitsa ära :D 
Samas, alati polegi soodukaga pileteid vaja. Kui Jane Eyre veel mängukavas oli, siis ma käisin seda kokku vist mingi seitse või kaheksa korda vaatamas... Ja ma ostsin ikka täishinnaga pileteid :D Ehhh. Kui Rakvere Teater kunagi aasta Fänni tiitlit välja hakkab andma, siis ma kandideerin, ma ennustan, et mu võiduvõimalus on keskmisest suurem. 
Hetkel soovitan ma kõigil nende 10-euro diili kasutada ja osta piletid sellisele etendusele nagu Viimase Öö Õigus. Ausalt, ma pole ammu midagi nii head näinud. See oli korraga lootusrikas ja traagiline ja inimlik ja ilus ja... Minge. Praegu on soodne aeg, ja see on väärt asi, millele oma aega ja raha kulutada :) Ma tulin jälle üle pika aja teatrist ülirahulolevana. Alati see ei õnnestu. Isegi Rakveres mitte. Kahjuks. 
Teine põnev ostusoovitus veel: ma hankisin endale üle aastate jälle lõhna. Ma olen sellega täitsa rahul. Ja see näeb välja nagu aknapesuvedelik :D Ma tegin teile pilti ka: 


Vott, kus hea kingiidee! Ärge nüüd öelge, et ma pole popp ja ajakohane. Kõik minu väikeste fännide nimel.
   
 

2 comments:

Relika said...

See on lõhn?? Nagu lõhn mida enne välja minekut kõrva taha piserdada?

Arbuusisuhkur said...

Jeeeessshhhhh :D On jah. Lohutuseks ma võin öelda, et sa ei surtsuta seda ikka sellest klaasipuhastusotsikust: see on kork, selle võtad ära ja siis piserdad :D Aga jah. Lõhnab täitsa hästi, aga pudel võitis mu südame :D