Mar 16, 2013

Poole rohkem teatrit

Eile oli taaaaaaaas üks Jane Eyre. 
Ausalt, ma arvan, et olen hetkel ilmselt seda etendust enim näinud inimene riigis. Kui ehk teatri oma meeskond välja arvata :D 
Ja ma pean ütlema, et mulle hakkab see üksinda teatriskäimine täitsa meeldima. Palju aega mõtteid mõlgutada, palju aega keskenduda hetkele :) 
Ja pealegi, pimedas saalis on ilmselgelt üsna ükskõik, kas sa istud tuttava või võõra kõrval. 
Jane Eyre on endiselt üks mu suur-suur armastus, kuigi pärast üleeilset Suve ja suitsu pean ma ütlema, et talle on tekkinud konkurente :D 
Ootan pikisilmi juba Algernoni ja Meresõitjat, mis ilmselgelt on ka täiesti suurepärased asjad. Ma olen selles veendunud. Eriti sellepärast, et ma Algernoni juba korra näinud olen ja kui ma õigesti mäletan, siis isegi kirjutasin sellest juba kunagi pikalt ja laialt :) 
Rrrhhh. Ma armastan oma uusi kingi ja ma armastan teatrit ja kõige rohkem armastan ma nende kahe ühendamist, isegi kui see tähendab teatri ees jääl piruettide tegemist :D 
Ja kõige lahedam selle lavastuse juures on muide see, et mitte ükski etendus pole sarnane. Kuna see on üks igavene pikk jurakas näidend, siis juhtub alati midagi huvitavat. Näitlejad mugandavad tekste, helimehed unustavad mikreid sisselülitada (või nagu eile, räägivad kusagil mujal telefoniga sel ajal, kui kogu värk toimub :D) Ja mõned tekstid on mul küll niiiiiiiii peas, et valus on, kui näitleja midagi vahelt ära jätab :) 
Mulle tegi eile muide üks asi muret ka... Kas on võimalik, et inimesed tulevad seda tükki vaatama teadmata, et see on kolmevaatuseline?? Sest ma võin vanduda, et rohkem kui paar autot sõitis teisel vaheajal teatri juurest minema... No... Sest pole ju võimalik, et neile lihtsalt ei meeldinud?? Minu meelest küll pole. 
Ja õed tulid ka eile koju, mis on alati päris tore. Nendega koos tuleb millegipärast alati terve posu erinevaid kummalisi külalisi, kes ei lase elul igavaks minna. Muidu me olemegi koeraga alati kahekesi ja lebaskleme niisama. Aga külalised teevad kõik ikka kõvasti põnevamaks. Saab vahelduseks midagi muud teha peale kellegi karvase kõrvataguse sügamise :D
         

No comments: