Jul 29, 2012

Back to summer paradise

Mitu päikest on viimasest postitusest saadik loojunud. 
Ja mina olen, nagu alati, olnud väga tegus. 
Keskmisest ehk veidikene kurvem, aga siiski täiesti rivis. 
Üllataval kombel suudan ma kogu oma vingumisest ja kehvast enesetundest, 
Kogu dramaatilisusest ja enesehaletsusest hoolimata alati teha, mis vaja :) 

Ma olen viimasel ajal endas rohkem pettunud kui teistes. 
Liiga palju dramatiseerin üle, ootan neist liiga palju. 
Aga kõigest hoolimata olen ma saanud Võsul varba vette, 
Olen käinud sünnipäeval ja teinud päris mitu tellimussõitu. 
Tõsiselt peaks hakkama mõtlema oma ettevõtte loomisele. 
Ma olen veidi šampane ja veidi väsinud, 
Aga kõigest hoolimata on olnud hea ka. 
Nüüd on ees veel Rock Ramp, HipHop festar ja paar sünnat. 
Ja Pärnusse tahaks kaduda ehk mingil hetkel mingiks ajaks. 
Ma armastan ju oma inimesi siiani rohkem kui iseennast, 
Aga kuidagi ei ole viimasel ajal enam sama tunne. 
Iga palvet kuhugi sõita võtan ma peaaegu isikliku solvanguna 
Ja ma ei usu, et ma sellises seisus peaksin palju kohal olema. 
Suhted ei lähe just paremaks ega midagi :) 

Natuke haige olen ma ka. 
Tilluke nohu on ligi hiilinud, seega annab ka organism märku, 
Et aeg on tempot maha võtta. 
Järgmine nädal tuleb ülitegus kõigest hoolimata. 
Auto saab vahepeal teeninduses olema, 
Peaks jõudma Tallinnasse äkki korra veel... 
Emal on viimane puhkusenädal ka, 
Ilmselt peaks natuke kvaliteetaega kuhugi sisse suskama :) 
Pühapäeval, kohe peale rokkimist ja rambitamist peab ta ju laevale viima. 
Ehhh, usute te, et kaks kolmandikku suve on möödas? 
Ja ainus, mida ma teha olen saanud, 
On vaadata, kuidas inimesed puhkavad :D 
Ja puhkamise all mõtlen ma joovastavate vedelike tarbimist. 
Njeaahhhh. Pärnu kõlab hästi tegelikult. 

Ja ärge kuulake ega lugege nii palju mu maailmavalu. 
Sest kõik minu mured on minu enese sees. 
Mida te muud teha saaksitegi, kui olla need, kes te olete? 
Kui ma lahendan iseenda, laheneb ka kõik muu. 
Ma ei ole alati vaikimisi heas tujus, 
Aga te võite üritada seda kehvemat aega koos minuga üle elada :) 
Eks aeg näitab. 

No comments: