Jun 13, 2012

Wake me up inside your head

Mida sa teed, kui sa end enam oma enda peas turvaliselt ei tunne? 
Kui su oma alateadvus söödab sulle ette nii elavaid õudukaid, 
Et pärast poolt tundi und ärkad sa nuttes ja higisena? 
Kui 72 tunni kohta tuleb kokku napid viis tundi und 
Ja olemine on nii veider ja sürreaalne, kui veel olla saab. 
Kui sellise asja vastu ongi mingi ravi või miskit, 
Siis siiani olen mina avastanud ainult unest loobumise. 
Kui ei maga, ei saa uned sind ka kummitada. 
Õnneks on olemas inimesed ja.. Jeah, loomad, 
Kes mind mõistuse juures hoiavad. 
Oma vaese koera unegraafiku olen ma muidugi üsna segi paisanud 
Ja ta tundub alati väga mures olevat, kui ma vägeva showga üles ärkan. 
Aga igal juhul on ta siiani truult mu kõrval passinud, 
Lasknud end nässerdada ja näppab omale und igal võimalusel. 
Nagu praegu: mina kirjutan ja tema norskab. 
Päike tõuseb Annelinna kohale, kajakad karjuvad, 
Uus päev on alguse saanud, ja ma ei tea veel, mis edasi saab. 
Ma tahan koju, tahan teki üle pea tirida ja paariks nädalaks ära kaduda. 
Tahaksin nii väga magada, et kuus kruusi kohvi ei ravi mu väsimust. 
Ma kardan iseennast. Kardan oma mõtteid ja tulevikku, 
Hetkel isegi inimesi ja maailma. 
Õnneks ei kesta mu unetud hirmuperioodid enamasti üle kolme-nelja päeva. 
Just siis, kui ma olen suutnud end nii ära kurnata, 
Et enam lihtsalt ei saa ilma magamata olla, 
Saabuvad pikad unenägudeta uneperioodid, 
Kus ma võin paar päeva järjest magada ja mind ei sega isegi puhkpilliorkester. 
Ma olen lihtsalt nii ebanormaalne, et ma imestan, 
Et mul on veel inimesi, kes reaalselt viitsivad minuga kell kuus hommikul 
Vaikides autos istuda, vaikselt tukkuda, lasta mul kohvi luristada 
Ega küsi ühtki ebavajalikku küsimust. 
Ma tunnistan ausalt, et ma naudin hetkel üle kõige lihtsalt vaikust. 
Ei mingeid suurepäraseid ja vähem suurepäraseid nalju, 
Ei mingit tühja loba ega käratsemist.. 
Lihtsalt selline täiesti mitte-piinlik vaikus. 
Nädala lõpp tuleb veel hästi tegus ja liikuv, 
Plaanis on nii pikad sõidud ja tähtsad üritused, 
Et ma mõtlen kerge õudusega sellele, kust kõigeks energiat tuleks leida. 
Aga pärast seda läheb suvi jälle rahulikumaks. 
Olgu Universum tänatud mõistlike inimeste ja hüsteeriliste koerte eest :) 
Mida ma ilma nendeta teeksin. 
Ja kohv on ka iseenesest päris lahe kraam :D

2 comments:

Muumia said...

Sul on huvitavad m6tted.
Tahtsin Sulle 6elda, et kui peaksid kunagi soovima r22kida v6i kasv6i n6u k8sida, siis olen lahkesti kuulamas :)
sry, mul pole siin t2ppidega t2hti>D

Arbuusisuhkur said...

Aitäh! :)