Nov 3, 2011

Kui elada, siis täiega!

Nii. Lätis on nüüd käidud, kuues varvas kasvama pandud. 
Ohhh, see oli väsitav, aga lahe ka. 
Sai pikalt sõita, mis on minu lemmik, 
Aga ma pole oma kooligraafikus elades enam öise eluviisiga harjunud, 
Silme ees kippus vahepeal ikka tõsiselt virvendama. 
Muusika oli hea, laiv oli energiline ja vägev, 
Mõnes mõttes ma siiski eelistasin Tallinna oma muidugi, 
Peamiselt mastaapide suhtes ja üldse, terve see vabaõhukonsa fiiling sobis paremini. 
Ma olen nüüd lihtsalt täiega surnud. Magada, magada, magada... 
Aga igasuguseid mõtteid tuli sõidu ajal, 
Need vajaksid ülestähendamist. Ehk kestavad homseni :) 
No kuramus, ma tahaksin teile kõigile praegu lihtsalt suure portsu oma mõtteid ja tundeid üle kanda. Et te aru saaksite. 
Ma olen lihtsalt täiega laetud, loomingulises mõttes. 
Füüsiliselt kurnatud, emotsionaalselt tühi, 
Aga peas on tuhat ideed, sada miljonit suurepäraseks arendatavat mõtet. 
Lihtsalt aega oleks vaja, et neist asja saaks. 
Ja üks kõva kalli kuluks ka ära :) 

Saadan teile maailma kõige inspireerivamad unenäod. 
Kes peale teie veel siis maailma muudaks! 

No comments: