Apr 28, 2011

Glämmmm

Sain täna kõne, mida ma oodanud olin. 
Ja järgmisest kolmapäevast asun 
Eneseharimise raskele ja käänulisele teele :D 
Mis on tore ka, sest mu päevad ongi kõige igavam osa mu elust. 
Homme tahaks paar masinatäit pesu pesta 
Ja natuke korda luua majas, 
Riidekapi üle vaadata veits kriitilisema pilguga, 
Et teaks mida kevadeks muretsema peab 
Peale teksade ja mõne paari kenade suvekingade,
Siis oleks veidi inimlikum tunne ka jälle. 
Ootan metsikult nädalavahetust, 
Saaks volbrikat tähistada ja igasuguseid ilusaid ja armsaid inimesi vaadata, 
Mõne kilo liha ära grillida ja võib-olla mõne piinliku seltskonnamängu mängida :D


Täna oli jälle selline muusikat ja mõnusat lobisemist 
Ja tiksumist ja eneseharimist täis päev. 
Sain proovikas istuda ja inimesi pillide taga müdistamas kuulata, 
Mõnel teemal palju targemaks 
Ja isegi mõned korralikud leheküljed inglisekeelset teksti eesti keelde panna. 
Et siis... Produktiivne ja armas ja tore. 
Ma tahaksin lihtsalt hullu moodi praegu... 
Tahaks jäätist ja kellegagi lõkke ääres lolli juttu rääkida. 
Road-trip sobiks ka. 
Aga kuna enne nädalavahetust sellist lootust ette näha pole, 
Siis lähen ma magama praegu hoopis 
ja olen homme tubli koduperenaine, 
Et nädalavahetuseks oma linnaluba välja teenida :P


Armastan, armastan, armastan. 
Nautige kevadet, kuni saate, mu kallid! 
Praegu pole eriti sääski veel vähemalt :D 
Head ööd!

No comments: