Jan 15, 2011

Kuum kalasupp ravib kõike :)

Ma olen geniaalne, elementaarne ja irratsionaalne
Ja ma tean seda ise ka :)
Oma nappidest vahenditest venitasin julmalt välja
Uue kleidi ja Vince Neil'i raamatu.
Elu on lillll :)

Täna oli pikk ja väsitav päev, 
Liiga palju jooksmist, 
Imeline teatrietendus...
Soovitan kõigile soojalt Tuulte Pöörises ära vaadata.
Rakvere Teater on ses osas geniaalne, 
Et nende asjades on üliraske pettuda :)
Leeniga juba plaanid veebruaris Torm ka ära näha, 
Kui vähegi õnnestub pileteid saada.
Olen üliväsinud, 
Õhtu peale teatrit ei kujunenud just selliseks
Nagu ma lootnud olin.
Tuleb välja, et kutsuvam kui igasugused klubid ja pubid
On mu rahvale minu auto ja tagaistmel joomine.
Ja mul, vaesel kainel autojuhil pole siis just palju meelelahutust.
Mitte, et ma kurdaks  või nii.
See, et nad minuga aega tahavad veeta, see on ülim :)
Aga täna kukkus pilt konkreetselt taskusse
Ja igasugune nügimine ja togimine ja asjad ei teinud midagi paremaks.
Lõpuks saatsin nad välja ja pöördusin koju
Oma kausikese sooja kalasupi juurde
Ja üritaks veidi Vince'i raamatut ka lapata
Enne kui uni päris võimust võtab. 
Homme tahaks filmikat ja friikaid ja mitte autotšilli, tänan väga.
Mulle meeldivad need küll, aga igaks asjaks on oma aeg.

Ja kummaline ning meeleolukas on kõrvalt vaadata
Neid kalleid musirulle, 
Kui nad minu ja mu auto enda omandiks kuulutavad
Ja kõva häälega üle auto üürgavad:
Kõndigu jala, kurat!! Talle küll järele ei lähe! :D
Väikesed silmakirjalikud sellised :D
Lihtsalt...
Hakkasin mõtlema.
Mis, nagu alati, ei lõppe hästi :D

God, nad on vahel liiga palju minu jaoks ikka :)
Ja vahel on nad üliväsitavad.
Ja vahel ajavad mind närvi.
Ja vahel ajan mina neid närvi ja olen ise üliväsitav.
Aga täna on aeg raamatuga tuttu pugeda
Ja homme vaatame edasi.

Head ööd, mu kallid ja veel kallimad!
Kallistan.

No comments: