Sep 6, 2010

Will you stick with me through whatever?

kogu see asi siin
On kahtlaselt masendavaks ära kiskunud.
Niisiis lubage öelda, 
Kõik on fain.
Tegelt ka.

Ja ma olen endiselt ülirahul kõige sellega, 
Mis mu elus praegu toimub, 
Inimestega, kes mul on
Ja iseendaga.
Ma actually meeldin iseendale hetkel. Ja pärisväga :)

September on MINU kuu
Ja hetkel ei näe ma midagi, 
Mis selle minu jaoks ära võiks rikkuda.
Nii hea elu lihtsalt ongi.
Niisiis andke mulle andeks 
Mu hooajalised masekad, 
Sest tegelikult ma ei ole selline halaja.

Ja üks asi veel.
Ma olen kindlalt otsustanud, 
Et ainus võimalus elada õnnelikku elu, 
On pühenduda asjadele ja ümbritseda end inimestega, 
Kes tekitavad sinus hea tunde ja vaimustuse.
Ja hetkel ongi kõik nii.
Ma vaimustun oma inimestest
Ja ma olen õnnelik selle üle, 
Et mul on tekkinud tõelised eesmärgid, 
Mille poole püüelda.


Ja screw all this hard crap.
Elu pole tegelikult raske.
Vahel veidi keeruline, vahel ootamatu.
Aga mitte raske, mitte mingi võitlus.
Elu on hoopis kohutavalt ilus!


Niisiis.
Ma otsustasin mitte põdeda.
Mitte lasta omale ligi inimesi, 
Kes mind ei respekteeri
Ja tekitavad minus kehva tunde.
Ja ma ei tee asju, mida ma ise teha ei taha.
It's all about me from now on :D

No comments: