Oct 10, 2009

Päikest pilkamas...

See oli üks äraütlemata tore oleng :D

♥ ♥ ♥

Tööl oli kohutav päev,
Ma olin kojujõudes niiiiiii väss,
Et mõtlesin, et ma ei seisa püstigi enam,
Aga siiski, väike eine ja linna.
Neli pudelit energiajooki,
Millest esimene kohe poeparklas ära joodud.
Läks paremaks küll.

♥ ♥ ♥

Rakverest startisime kella poole üheksa ringis.
Terve tee oli mingi laul ja loba, nagu alati,
HND Paturaamat käias soojenduseks automakis...
Parkimise koha pealt oli väike segadus
Ja me Leeniga jäime korraks kaubanduskeskusesse lõksu,
Kui me enam avanevat ust ei leidnud.

♥ ♥ ♥

Kohe alguses ei osanud nagu otsustadagi,
Et kas osta plaat või mitte osta ja nii..
Mõtlesin, et las ikka kontsert räägib enda eest,
Eks hiljem näeb.
Kongomania oli hea, ikka päris hea.
Ma neid vist ühelainsal korral raadiost olen kuulnud,
Nüüd sai ikka parema ülevaate...
Täitsa võttis jala tatsuma.
Widescreen (vä??!) Mode oli...
Kuidas öelda...
Ikka teisest klassist. Nad olid ikka VÄGA ägedad :D
Ma vahepeal neli korda kahetsesin,
Et ma Leenit lava ette ei lohistanud,
Aga ta oli selleks ajaks ikka päris ülejoonud juba :D
Vahepeal vennastusin kõrvallaua rahvaga,
Valvasin nende omandit ja olin üldse sõbralik..
Ja üks mees tahtis mind tegelt ise Whitescreeni ajal lava ette lohistada,
Aga korraliku tüdrukuna ma keeldusin, igaksjuhuks :D

♥ ♥ ♥

HND ajaks sai lava ette välja trügitud.
Nii me seal nurgas puntras seisime,
Kõik hullud koos :D
Hästi palju oli eelmise albumi lugusid,
Mis mind natuke üllatas,
Ma oleks arvand, et nad ikka kõvasti uut materjali teevad...
Aga samas, mida ma sest asjast tean, eks? :)
Vanu oli jälle ägedam kaasa röökida,
Uute sõnad pole veel 100% peas :P
Mulle meeldis...
Mulle meeldis, kuidas Märt mulle Päikesepilkajate ajal
"PÕLL-VII-LIIIIIII!" kõrva röökis...
Kuidas Heleri mees (sorry, nimed noh...)
Vahepeal salliga moshis...
Mulle meeldis, kui Tarvol mikker mitu korda juhtme otsast ära tuli :D
Mulle meeldis, kuidas Madis viimasena lavale jäi ja lahe oli :D
Mulle meeldis...
Meeldis terve hulludekarjaga täie häälega kaasa röökida,
Nii et lõpus oli hääl ära...
Ja mulle tõesti meeldis terve tagasitee HND uut albumit automakis kedrata :)
Sest jah, ma ostsin selle LOOMULIKULT ära.
Aaaaaa!
Ja lõpuks MEELDIS MULLE TÄIEGA,
Et nad tegid laivis "Kui sa vaid saad",
Sest ma olen seda lugu igal nende nähtud laivil siiani oodanud
Ja pole enne kordagi kuulma sattunud, see oli PARIM!!!

♥ ♥ ♥

Nad võivad olla muutnud,
Ongi muutunud...
Ja teistmoodi ja natuke võibolla...
Ma ei tea...
Võõraks jäänud mulle...
Aga nad on ikkagi oi-kui-head..
Tegelikult saab uus album ka ikka normaalselt ribadeks kuulatud,
Nagu siiani eelmisega tehtud on.
Paturaamat on praeguse seisuga minu autos mängituim plaat,
Konkurentsitult :D
Ehh.
Mõnus.
Ja nüüd hommikujogurtit sööma,
Sest ärkamine oli kell pool kolm päeval,
Kuna magama sain ma alles kell viis hommikul.
Pikk sõit ja liiga palju (5 pudelit!!!) energiajooki...

1 comment:

Kädi said...

Widescreen! See on Widescreen Mode!