Dec 3, 2008

See ongi see

Mõned asjad on hästi ja see on lihtsalt nii... Hea :D
See, kuidas ma eile kell üksteist
kodust välja hiilisin
(minu ema standardite järgi mingi hullumeelsus!!)
Ja Foxi ja Renega ringi sõitsin,
Kuidas me lihtsalt lobisesime ja naersime terve aeg,
See on see, mis minu jaoks on lihtsalt...
Ütleme, et uus :)
Sest mul oli liiga kaua see aeg, kus ma tundsin,
Et mul pole kedagi, et ma ei väärigi kedagi ja...
Noh, see aeg pole ehk veel päris möödas, aga kindlasti selja taha jäämas.
Ja tegelt ka, "kellegi" all pean ma silmas just sõpru ja lähedasi,
Mitte tingimata mingeid kutte või bf-e.
Ja kõik see... Lihtsalt kasvõi autos istumine,
Lobisemine, naermine, ringi sõitmine...
See tekitab minus ikka veel sellise kerge... Üllatuse ja sooja tunde,
Et kas tõesti... Kas tõesti mina, või midagi sellist :D
ma ei oska seletada.
Ühesõnaga ma pole oma rasketest aegadest veel nii kaugel
Või nii väljas, et ma enam neid tillukesi pisiasju tähele ei paneks.
Uskuge, ma siiamaani vahel istun autos ja lihtsalt...
Noh, vaikin ja rõõmustan enda sees,
Et see hetk üldse parajasti käimas on :D
Isegi kui asjaga on seotud purjus kutid ja Rene mind sel ajal maha üritab ärida :D
Ma vist ei suudagi kunagi piisavalt tänukõnesid ja ülistusi kirjutada,
Et väljendada, kui palju minu sõbrad ja õed mulle hetkel korda lähevad.
Muidugi on mul ikka veel hästi palju madalpunkte,
Aga nüüd am juba tean ja oskan end ja teisi veidi nende eest hoida.
Alati ei tule välja, noh :D


No comments: